關於我自己

我的相片
金老爺: 只愛買條, 佢話金就係金, 銀就銀, 搞咁多嘢做咩 金c9: 只愛買幣, 話投資就等老爺做, 自己買靚嘢玩吓 金桔: 阿哥咩都有啲, 因為要招呼女友 金柑: 細芬是也, 上環住, 上環讀書, 上環返工, 上環是最好的

2012年6月30日 星期六

老爺c9是對的...

之前老爺c9知我開blog, 都話唔太好, 話講自己太多嘢, 好蠢. 又話網冇好人.

我同佢哋都有話有啲人買銀幣金幣都有網聚, 仲可以交流吓, 又有人幫人集體訂貨, 好okay. 而且blog只係交流, 冇咩問題. 佢哋都係叫我好自為之.

之前c9買嘢, 我都係同佢講不如試吓揾人團購, 佢哋話買嘢都係去舖頭睇啱就買, 唔想同其他人打太多交道, 而且佢哋覺得去利昌, kitco, 同bs 都近, 所以老爺, 阿桔, 柚子啲嘢, 都係交比c9做物流.

最近睇大家啲blog嘅情況, 真係有啲唔開心, 說話越嚟越mean,  似做生意甚至搶生意多過似交流, 我諗老爺c9係啱嘅, 買嘢就係買嘢, 最好唔好involve太多感情.

10 則留言:

  1. 細芬女, 唔好唔開心啦! 我有睇你個blog同報料呀! 不過, 無留言咋!

    每個人做事都有佢做事方式呀!只是有些人做任何事都會睇得好嚴重呀!

    不過, 如果作為興趣或者嗜好的話, 你同我都會覺得係blog度吹下水, 睇下野作為一日辛努過後的減壓活動, 而唔係見到衝突發生...

    明白你的心情,有時候把興趣變成搵錢工具,興趣就唔再咁單純係興趣, 而樂趣也會變左質啦! 可能,當時人都未曾發現...

    希望你快d開心番啦! ^__^

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的意見。
      這段時間。我們受的壓力很大。在風水魚團遇著失了很多的失訂單。亦一直以來。受著多方的壓力。忍左幾個月終於忍不住爆發。
      但我亦明白這些都不可成為我失言的籍口。
      我亦明白。現在是做生意。其實我們現在遇到的情況。在商業社會是見怪不怪。常有發生。或只是一些微不足道的小技倆。
      今次的失言我會吸取教訓。受教了
      旺旺

      刪除
  2. 我日日都有上你個 blog 架, 不過無留言遮...

    回覆刪除
  3. 多謝大家, 我都知仲有好多人係好好嘅網友, 我只係唔抵得比老爺c9講中, 所以以後, 幣一定要買, 但最緊要是買得開心...大家一齊努力呀...

    回覆刪除
  4. 細芬女
    我諗老爺c9係啱嘅, 賣嘢就係賣嘢, 最好唔好involve太多感情.
    果然老人家講的是對的. 
    旺旺

    回覆刪除
  5. The different models of phones, while all capable of making calls, actually have very different features and
    capabilities for many different uses. I make
    a copy of every tune I've ever liked on my iphone. It can keep you well organized because it serves as a personal computer with electronic diaries, personal organizers, automatic reminders, and contact lists.

    Here is my homepage: samsung galaxy s4

    回覆刪除
  6. It is also enabled with 4G LTE, 3G HSPA and NFC Connectivity.
    Its screen is also a little bit larger than the HTC One's (they're about equally sharp), it has a micro - SD
    slot for expandable memory, and it'll be available on Verizon -- the HTC One will not. Leaving the Wi-Fi option turned on will very quickly drain the battery on the Galaxy S.

    Here is my web-site ... samsung galaxy s4

    回覆刪除
  7. Yes, that is less than my i - Pad weighed in its Otter - Box Case.

    Select these with the assistance of a chemical engineering professional.

    You can also watch movies that you've downloaded or play one of many games that are available for the Mac such as The Sims 3.

    my blog - mac book air

    回覆刪除