關於我自己

我的相片
金老爺: 只愛買條, 佢話金就係金, 銀就銀, 搞咁多嘢做咩 金c9: 只愛買幣, 話投資就等老爺做, 自己買靚嘢玩吓 金桔: 阿哥咩都有啲, 因為要招呼女友 金柑: 細芬是也, 上環住, 上環讀書, 上環返工, 上環是最好的

2012年6月6日 星期三

報料室小反想


諗吓...諗吓...諗吓...


今朝一早收到kitco email, 就係女皇嗰啲promotion, 見到啲資料都唔及我問哥哥仔嘅詳盡, 在加上之前睇story嘅地圖幣售價788, 同perth mint差唔多, 就好快可以決定去kitco買, 我就好肯定只要我哋團結, 就可以得到更多更快嘅資料.

不過so far都唔多lpm嘅資料, 冇計, 我自己又唔近, 如果多啲近lpm又係lpm成日買嘅人, 可以多啲報料, 咁個報料室就可以成型.

大家一齊努力呀...

3 則留言:

  1. Perth Mint 有免費抽獎

    http://blog.perthmint.com.au/2012/06/05/anagram-win-an-australian-map-shaped-1oz-silver-coin-kookaburra/

    回覆刪除
  2. 點解無Book Silver報料室既?

    回覆刪除
  3. 因為booksilver都冇靚幣, 來來去去都係獅子銀, 點報...

    回覆刪除