關於我自己

我的相片
金老爺: 只愛買條, 佢話金就係金, 銀就銀, 搞咁多嘢做咩 金c9: 只愛買幣, 話投資就等老爺做, 自己買靚嘢玩吓 金桔: 阿哥咩都有啲, 因為要招呼女友 金柑: 細芬是也, 上環住, 上環讀書, 上環返工, 上環是最好的

2012年6月19日 星期二

嘩...kitco搞風水魚同鯊魚

頭先打電話問吓隻babie bush kooka, 仍然冇圖, 知會係$508, 姐姐話可以落單, 仲話佢吔有新policy, 如果客人買咗series第一隻, 會有priority買之後同一series嘅嘢, 今次連perth 個一set盒都有, 只係$50. 雖然未有圖睇, 但係我都膽粗粗落咗單, 仲買咗個set盒., 都係$558, 好開心呀.




順口問吓有咩新嘢, 嘩...竟然話有風水魚同鯊魚, 佢哋終於搞到new zealand mint. 佢哋話而家可以落wish list 排隊

未知價錢, 只知會同mint價差唔多, 未知幾時返, 話mint一批批咁出貨.

即刻問咗c9, 佢同aunties落咗wish, 一人要咗一隻.

10 則留言:

  1. 回覆
    1. 我知, 支持旺旺定去kitco買, 真係好難決定, 我本人唔會買, 因為7月買咗babies 啦, 不過c9同aunties鐘意去kitco, 近同佢哋都係鐘意有人serve.

      刪除
    2. 對旺旺來說沒什麼好處,沒有錢賺之餘也要負責付運品相等風險。既然KITCO有現貨,何不到他們的店慢慢揀呢?

      刪除
    3. 平衡各方利益,這也是我取消訂地圖鳥的原因。

      刪除
    4. 看來我們可摺埋了。

      刪除
    5. Ivan, 咁我地又唔使摺埋.
      今日Club 終於收到通知, 我地正式可以從New Zealand 直接取貨了.
      SilverPocketClub攞到風水魚同鯊魚
      Kitcoo 係大店, 大家都會先幫襯,
      但旺旺亦有人緣,能提供一百幾十隻我亦很心足了.
      Club都係諗住做Kitco賣晒剩番既數目.
      我地邊夠大店來做.
      但勝在夠靈活, 希望從中爭取一點生存空間.
      呢幾日, Club會公布我地落訂詳情了. ^^

      刪除
    6. 我覺得旺說講得啱, 都係因為旺同story先令到kitco減價, 而家大家有平嘢買, 都係多得你哋...

      刪除
  2. 請問呢個價係風水魚定鯊魚呢?

    回覆刪除
  3. 我買個價係babie bush + set盒, kitco話風水魚同鯊魚價未定喎, 會同mint價差唔多喎, 而家只係落wish, 有貨有價會個別再通知點落單, 不過上次佢哋賣地圖幣, 平過mint直接買, 不過只係幾蚊, 啲哥哥話係前排滙價平咗喎...

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello, 我今日問左KITCO,佢話佢個度有圖睇啦,所以諗住上去睇下先決定落唔落單。

      但係558會唔會太貴呢?SERIES 1 最貴都係480咋。

      刪除