關於我自己

我的相片
金老爺: 只愛買條, 佢話金就係金, 銀就銀, 搞咁多嘢做咩 金c9: 只愛買幣, 話投資就等老爺做, 自己買靚嘢玩吓 金桔: 阿哥咩都有啲, 因為要招呼女友 金柑: 細芬是也, 上環住, 上環讀書, 上環返工, 上環是最好的

2012年7月3日 星期二

babe 系列睇晒

一早上咗perth mint 睇, 終於,可以睇真啲隻幣

http://www.perthmint.com.au/catalogue/australian-bush-babies-ii-kookaburra-half-oz-silver-proof-coin.aspx

上次都冇留意, 原來隻bb kooka係眼甘甘咁望住隻蜘蛛, 好得意...

睇埋perthmint個video, 可以睇到bb kooka實物, 放心晒.

另外video出晒之後咁多隻design, 有隻bb箭豬仔就好得意, 仲有bb鴨嘴獸, 超吸引.

4 則留言:

  1. 隻翠鳥了好可愛,但我覺得少左雕工,感覺無咁精緻!

    回覆刪除
  2. 都係, 不過我就鍾意佢個樣夠cute...我諗重點係隻箭豬仔...好可愛...

    回覆刪除
  3. BB版笑翠鳥好可愛呀! @.@

    回覆刪除