關於我自己

我的相片
金老爺: 只愛買條, 佢話金就係金, 銀就銀, 搞咁多嘢做咩 金c9: 只愛買幣, 話投資就等老爺做, 自己買靚嘢玩吓 金桔: 阿哥咩都有啲, 因為要招呼女友 金柑: 細芬是也, 上環住, 上環讀書, 上環返工, 上環是最好的

2012年6月27日 星期三

收到價錢鳥

c9啱啱收到電話, kitco的風水魚同大白鯊有價錢啦,

風水魚 $698
大白鯊 $880

又比c9夾咗上去kitco比錢, 姐姐話都係唔知幾時有貨, 不過c9都係照比錢

今次仲有開心大發現, 姐姐話而家想睇kitco 嘅消息, 可以去fb睇, 原來佢哋開始用fb同客發消息, 仲比咗條link我, 叫我教呀c9睇.


為咗啲銀幣, 成日話我顧住上網嘅c9, 竟然話以後要玩fb, 叫我教佢, 我諗佢同啲auntie加埋, 我以後會死得好慘.

呀, 好似佢仲有隻海龜, $720

4 則留言:

  1. 有平幣,多謝spc!

    點解我做左會員但一次都收唔到k記email?唔通要大戶先收到??網又無更新,有新野想買都買唔切啦!可惡

    回覆刪除
  2. 咁嘅價錢
    何不唔團購?

    回覆刪除
  3. 下次齊齊搞團購啦,唔算太難搞的!

    回覆刪除
  4. 都係c9果句, 人哋燈油火人工, 冇得講, 不過c9同aunties都係唔會聽我講, 鐘意人serve就要service錢, 當加一囉. 算係咁, 之前睇旺旺定silver stacker, 話power coin都係700同900蚊, kitco算平過佢哋. 所以要多謝搞團購嘅ivan同旺旺, 唔知旺旺最後幾錢.

    回覆刪除