關於我自己

我的相片
金老爺: 只愛買條, 佢話金就係金, 銀就銀, 搞咁多嘢做咩 金c9: 只愛買幣, 話投資就等老爺做, 自己買靚嘢玩吓 金桔: 阿哥咩都有啲, 因為要招呼女友 金柑: 細芬是也, 上環住, 上環讀書, 上環返工, 上環是最好的

2012年8月31日 星期五

特別鳴謝

好多謝一路以來唔同嘅銀幣路上嘅前輩好多嘅教導同分享, 由lisa姐介紹唔同嘅銀幣開始, 到一大班fb嘅朋友, 開拓咗對唔同銀幣同中幣嘅眼光, 甚至最近係blog度留言嘅一位匿名人, 見到佢對一隻幣嘅深入研究, 甚至對designer同廠嘅知識都能夠娓娓道來, 確實係好佩服, 亦都係咁, 令到細芬多咗啲鞕策.

大家唔好誤會, 我唔係close blog, 其實係賣廣告, 今次係自己嘅廣告, 過去一段時間, 細芬不停上網集合咗一啲得奬幣嘅資料, 可能哩啲資料大家都見過, 不過都希望同大家分享一下, 希望大家買幣嘅時侯多個reference.

第一炮已經寫咗係收藏家細芬個blog度, 係關於白俄星座幣, 我見白俄星座幣, 由有人開始提供啲貨係ivan度放售, 到kitco搞咗個團, 到scs同spc都搞波蘭團, 唔係一隻難買到嘅幣, 不過其實佢係一隻得過細奬嘅幣.

8 則留言:

  1. 澄清啟示:

    細芬女
    本人從未放售任何銀幣
    更無意放售自己珍而重之的十二星座,
    缺一隻也不可
    Ivan那套出售的十二星座並非本人所有

    回覆刪除
  2. 對唔住呀, 睇返係chic話係你, 我誤會咗...sorry...

    回覆刪除
  3. 我一直都心思思想擺一套係屋企。

    回覆刪除
  4. 925 又唔怕喎,印象中未見過925氧化幣,應該冇問題!

    回覆刪除
  5. 個幣又的確幾靚呀! 成套, 堅呀!! XD

    回覆刪除
  6. 絕對稱得上神級收藏
    即使背面個日月圖也甚為特別
    我覺得是高浮彫之作

    留意水瓶座及雙子座外圍
    有可愛小玩具圍繞着
    剎是有趣

    回覆刪除
    回覆
    1. 我亦有幸見過這一套真身....係好鬼靚....

      刪除
  7. 我都想要一套, 不過太貴, 仲要只係細奬...

    回覆刪除