關於我自己

我的相片
金老爺: 只愛買條, 佢話金就係金, 銀就銀, 搞咁多嘢做咩 金c9: 只愛買幣, 話投資就等老爺做, 自己買靚嘢玩吓 金桔: 阿哥咩都有啲, 因為要招呼女友 金柑: 細芬是也, 上環住, 上環讀書, 上環返工, 上環是最好的

2012年8月1日 星期三

芬的煩惱...

好似大家都密切留意澳洲的蛇, 咁啱我都諗緊八月可以買咩, 仲可以買兩隻...所以好煩...

中幣 - 好雕功, 文化味重, 大家都知我最愛面譜, 不過量大之餘又貴, 十萬喎, 洗唔洗呀, 不過總好過啲廟呀, 佛呀, 唔識欣賞

澳洲幣 - 又係果啲樣, 完咗地圖同bb系列, 都真係要停吓, 買鍍金生肖又好似怪怪, 仲要見完中國嘅生肖幣..., 不過500幾又真係好抵好吸引.

歐洲嘢 - 文化味重, 好似ivan啲白俄, 都係唔錯嘅選擇, 希望見多啲哩啲

生肖幣 - 今年比啲龍搞到怕晒, 滯咗, 十年後如果睇返自己嘅collection, 唔係龍蛇混雜就係虎頭蛇尾, 點算.

我好想要返隻得奬幣呀呀呀呀呀呀呀呀呀, 咁先似個收藏家.

9 則留言:

  1. 十年後睇番collection,無番個中幣點得呀!
    慢慢揀個中意既又未太升水既買囉~
    格下價!

    請教下人!

    回覆刪除
  2. 邊度有十萬?銀套各五萬隻喎,即係五萬套

    回覆刪除
  3. 係咩, 我搞錯咗...我一路以為十萬...

    回覆刪除
  4. http://www.chngc.net/main/zhuanti/2012/jjlp3/guige.html

    回覆刪除
  5. 不過佢地唔建議單買第3組, 你諗清楚的先~
    仲有好多好野~~

    回覆刪除
  6. 太過份, 仲唔影相大家睇...

    回覆刪除