關於我自己

我的相片
金老爺: 只愛買條, 佢話金就係金, 銀就銀, 搞咁多嘢做咩 金c9: 只愛買幣, 話投資就等老爺做, 自己買靚嘢玩吓 金桔: 阿哥咩都有啲, 因為要招呼女友 金柑: 細芬是也, 上環住, 上環讀書, 上環返工, 上環是最好的

2012年8月28日 星期二

淡友

尋晚老爺發咗啲怪論, 都幾好笑, 不過啱啱又見到多一單, 我又覺得佢好啱.

佢話通常啲股呀, 樓呀, 到咗唔買唔得, c9阿嬸甚至有腳嘅都去買, 就知就嚟爆. 好似前幾年嘅抽新股, 抽親都即賺, 跟住大家一窩風咁去抽, 之後就爆.

佢話kitco, scs, spc一樣, 一開始人人做perth, 做做吓perth啲嘢有啲亂出, 咁就死得
跟住就一路咁做波蘭廠, 做到人人都做, 又係遲早死得.

我就同佢講, 其實好多人好似ivan咁係自己收藏, 順手揾人share吓啲運費姐, 所以都okay, 我仲笑佢買幣都有淡友.

跟住今日就見到century-->(加入咗list到, 廣告) 又賣波蘭, 我就開始覺得老爺可能係啱, 不過啱還啱, 希望大家唔好做吓做吓, 每人嘅貨少咗, 運費高咗, 最後大家啲嘢反而貴咗.

因為我哋哩啲小消費者

1. 貨品
2. 價錢
3. 關係

沒有留言:

張貼留言