關於我自己

我的相片
金老爺: 只愛買條, 佢話金就係金, 銀就銀, 搞咁多嘢做咩 金c9: 只愛買幣, 話投資就等老爺做, 自己買靚嘢玩吓 金桔: 阿哥咩都有啲, 因為要招呼女友 金柑: 細芬是也, 上環住, 上環讀書, 上環返工, 上環是最好的

2012年8月30日 星期四

買幣政治...

好多民主派人話自己告急, 又話唔夠票, 又話比自己民主派嘅人打擊.
今朝一見啲廣告, 又係講呢啲, 不過有個奇怪嘅想法.

件事就好似最近大大小小嘅幣商, kitco同lpm就好似建制派, 大財團大店, spc同scs就好似民主派, 好多時民主派就叫建制派大石壓死蟹, 鐵票, 一陣lpm做g店團購8%平過小店a就叫做打擊小店, 小店要告急, 人哋做生意就叫打擊你??

小店嘅行為又真係幾民主派, 人民力量最叻鬧自己民主派, 小店a話小店b自己哩隻貨唔做就上網同人講佢隻唔掂, 好過份, 小店b都冇咩出聲.

小店又似民主黨同人民力量嘅內訌, 就好似一陣小店a又話人哋小店b跟風

小店又似民主派對蛇齋餅嘅態度, 小店a去大店問人哋賣啲嘢唔夠一oz, 之後一個屈尾十就去賣啲唔夠一oz嘅嘢, 仲要平小店b幾蚊, 好似民主派自己鬧完人都去派嘢.
又或似小店a話人哋大店好去賣啲未到嘅貨, 一早cap錢, 我又想問啦, 啲perth蛇香港有人見過實物咩?

咁邊個係温和民主派, 咁你問吓人邊個温和啲, 唔多出聲??
咁邊個係人民力量嘅大舊同yuk民就好明顯, 成日串人鬧人係邊個??

而家我希望kitco出個蛇價係最平嘅(可能性雖然細), 之後我就可以出post話買幣洗鬼咁早買咩, 三十萬貨, 洗鬼咁早買呀, 等啲貨死呀嘛.

小小資料, 截至哩一刻, 以1oz為計

spc - 330
scs - 338
lpm - temporary out stock, 得其他重量價, 唔係攞唔到貨呀 (340 updated)
kitco - 不詳, 不過哥哥仔話有貨.

kitco, 你要生性呀.......

17 則留言:

  1. 回覆
    1. 我諗佢哋都有睇我個blog. :p...所以出嚟話自己有貨...

      刪除
  2. 中國熊貓2012 1 oz 都係305蚊,
    2011 310蚊

    回覆刪除
  3. 咁抵, 不過熊貓造800萬喎

    回覆刪除
  4. 不過咁, 有人話唔會帶頭炒高, 如果kitco平啲, 咁點計先, 唔識計啊...

    回覆刪除
    回覆
    1. 細芬女,睇左你個blog 好耐啦,真係好有心的同路人。本人等升值保本而你則走收藏之路,好多都好靚,特別係天堂果個;奈何銀根有限...

      我諗喺蛇幣件事黎有少少誤會; 不是炒不炒高的問題,而是壟斷的問題。kitco賣龍幣真係食左我隻車,開價太高了。當初諗左好耐買唔買,(因為只知佢一間)後黎知東洋有得買即刻買左幾隻,每隻平100大元。(之前己喺kitco 買左隻)。
      (未知當時你是否己加入金銀甲蟲之列,如果未就可能感覺不深。當時的價甚比一個proof幣;銀價也是一個因素)所以在我這貧窮過來人來說,可能不是炒不炒的問題,是開價的問題。如果當時有咁多間細店就好喇~

      刪除
    2. 網誌管理員已經移除這則留言。

      刪除
    3. 網誌管理員已經移除這則留言。

      刪除
    4. 唔好意思,電腦問題,請删走多餘的,謝!

      刪除
    5. 啱, 不過同kitco啲哥哥講過, 佢哋話係啲高層見冇人做, 所以係咁, 希望今年有lpm同bs會好啲, 不過同一情況係lpm發生緊, kitco冇晒龍之後, lpm貴咗好多...

      刪除
  5. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  6. 我都希望KITCO賣平D呀!! 就算唔係最平, 都唔好係最貴呀!

    咁我都會留D QUOTA同佢地入D貨呀! 呵呵..



    回覆刪除
  7. 細芬女, 2011同2012年的熊貓價錢回落左嘛! 之前, 貴D呀!

    你都可以睇下C9同D aunties唔會唔有興趣買番D中國幣呀!! 再唔係直接去中銀買金熊貓都一樣得呀!!

    回覆刪除
  8. 佢哋機本上以經唔再買普制幣, 佢哋唔鐘意普制冇盒冇包裝, c9連加拿大wild life都唔再儲, 話弟時呀桔同柚子結婚比晒佢哋喎, 而家佢買嘢係送禮為主. 佢都諗緊入啲pm蛇封利是, 不過我同佢都睇個價會跌, 可以等吓.

    回覆刪除
  9. 嘩... 封利是咁開心呀!! 等我都同朋友提議下先.. 呵呵!

    哦, 唔儲普制幣! 咁又係, 每個人買幣的取向都不同呀! 最緊要摸到自己的儲幣路向呀!

    回覆刪除