關於我自己

我的相片
金老爺: 只愛買條, 佢話金就係金, 銀就銀, 搞咁多嘢做咩 金c9: 只愛買幣, 話投資就等老爺做, 自己買靚嘢玩吓 金桔: 阿哥咩都有啲, 因為要招呼女友 金柑: 細芬是也, 上環住, 上環讀書, 上環返工, 上環是最好的

2012年7月30日 星期一

臉譜幣

自從好多幣友係fb介紹好多中國幣, 於是想了解多啲, 其實一班香港的fb友己經介紹咗好多, 不過我覺得最奇怪嘅一點係, 點解一隻幣造十萬, 個市埸都可以食得晒.

臉譜幣, 我勁like


不過一上微博, 就明晒, 單單係一個微博, 就己經有32萬人關注, 未計唔上網啲上一代, 當然, 32幾萬人係玩晒中外錢幣郵票, 不過發吓夢諗吓, 中國一開放收藏幣嘅市場對所有幣嘅需求有幾大. 不過係微博玩外國幣仲未成瘋, 但己經好多人知道外國幣嘅資料

最近多咗人話買收藏幣唔好, 自己都會多諗一吓, 不過買得實物, 回報都係十年嘅事, 如果大家信十年銀價上100, 咁700-1000嘅收藏幣已經唔使蝕, 啲人揾返啲舊嘢, 仲有得賺.

小小嘅諗法, 都係自己安撫吓自己

北望神洲, 努力收藏.

9 則留言:

  1. 連中國幣都開始玩埋,果然中晒毒

    回覆刪除
  2. 愛不等如擁有...大洋都賣晒...我又宅到唔會離開中西區, 有冇好介紹...

    回覆刪除
  3. 唔好盡信微博關注, 點解我地成日講十萬已經係天量, 賣成年都賣唔晒, 因為中國真真正正收藏幣的人只有4~5萬左右, 小心小心~

    回覆刪除
  4. SKY, 如何得知有只有4~5萬左右?

    回覆刪除
  5. 我當然明白, 但係我信嘅係, 十萬中幣會面對世界, 但只造一萬的外國幣會面對中國, 兩者皆贏...

    回覆刪除
  6. 我都買左套臉譜銀幣啊,好靚

    回覆刪除
  7. thanks. where can I buy them ? thanks

    回覆刪除