關於我自己

我的相片
金老爺: 只愛買條, 佢話金就係金, 銀就銀, 搞咁多嘢做咩 金c9: 只愛買幣, 話投資就等老爺做, 自己買靚嘢玩吓 金桔: 阿哥咩都有啲, 因為要招呼女友 金柑: 細芬是也, 上環住, 上環讀書, 上環返工, 上環是最好的

2012年7月10日 星期二

可憐的人 + 以幣養幣??

c9自從開始上網之後, 同班aunties成日以為已知天下事, 日頭飲茶己經成日見, 夜晚仲要上網睇blog, 睇幣網, 一日就指吓呢隻問我好唔好, 果隻好唔好, 我就叫佢不如自己問apmex同powercoin攞貨. 但一話網上買嘢就耍手拎頭, 話都係見貨先買最好, 原來之前有一日飲茶, 班aunties已經講哩樣嘢, 因為佢哋上親kitco都十個八個咁買, 覺得自組aunties團都唔係話唔得, 不過提出果個auntie就比人band咗, 因為原來大家都試過網上買嘢貨不對辦, 諗諗吓又係喎, 我自己都試過yahoo團埋啲嘢, 完全唔掂, 最慘郵寄網購係冇得換. 所以旺旺同ivan要受嘅風險都唔少(多謝提醒)....辛苦晒. aunties團的最後決定係繼續一齊上去搞kitco啲哥哥, 真可憐, 我係話啲哥哥...哈哈哈

c9同我大發怪論, 話上網見人話咩"以幣養幣", 即係買幣就要買兩套, 一套就自己收藏, 一套就等升值, 升咗賣出就可以用啲錢再買新幣, 好似幾make sense, 所以佢哋班c9就決定試吓. well, 我就不敢苟同, 因為財力有限, 只能每月一幣, 不過如果第時旺旺嘅交易服務更多人用, 就可能會好啱用.





7 則留言:

  1. "以幣養幣" 不能只興趣先行, 好講幣市觸角和選幣眼光,知易行難呀! That's why旺旺賣既幣都唔係一定佢自己會儲既幣!

    回覆刪除
  2. 其實旺旺儲既幣。種類真係無我賣既幣咁多種類。我係主力澳洲生肖.非常專一。其他都係睇完當買左。
    : )

    回覆刪除
  3. 你想講旺旺同ivan所收的風險少
    定唔少?

    細芬女。 你用左少。寫漏了最重要的一隻字就天與地了@@

    回覆刪除
  4. 旺 - 己改好...
    虎兄 - 其實如果靠眼光就唔係買兩隻...係好似旺旺咁大手買...

    回覆刪除
  5. 以幣養幣好難,因為好難放,哈哈哈

    回覆刪除
  6. 我自己覺得同買股票好似。
    生肖,鷹揚,樹熊我當係藍籌,咁我現在買既Britannia proof 之類就好低成交既細價股,易入難出除非無啦啦市場有好消息,否則搵個成交都難。我覺得投資股票同銀幣既成功率差唔多,我自己覺得好

    回覆刪除
  7. 都係要搞個交易所...咁就容易放啦...好似旺旺個平台咁...

    回覆刪除