關於我自己

我的相片
金老爺: 只愛買條, 佢話金就係金, 銀就銀, 搞咁多嘢做咩 金c9: 只愛買幣, 話投資就等老爺做, 自己買靚嘢玩吓 金桔: 阿哥咩都有啲, 因為要招呼女友 金柑: 細芬是也, 上環住, 上環讀書, 上環返工, 上環是最好的

2012年7月3日 星期二

bb kooka 個靚樣 同perth新貨報料...

估唔到kitco啲效率咁高, perth一出kitco就有, 收到電話就上去攞, 最開心係同心目中嘅差唔多, 可惜自己搞極部機都影唔到好啲比大家睇,

順手問一問下一個月嘅perth貨返咩, 一如所料, 會有地圖emu...

不過哥哥話未知返幾多, 亦未知價, 不過就會同之前應承嘅一樣, 會先通知買咗第一隻地圖嘅客先, 叫我唔洗驚....一定會有電話到

當然唔少得嘅係"柑之打爛沙盤問到篤式問料法"...

  • Australian Opal Series – Wombat 2012 1oz Silver Proof Coin (kitco應該會有)
  • Australian Map Shaped Coin Series – Emu 2012 1oz Silver Coin (kitco應該會有)
  • 2012 Australian Outback Silver Collection (kitco應該會有)
  • Australia – China 40 Years of Friendship 2012 1oz Silver Coin
  • 2014 FIFA World Cup Brazil™ 0.5g Gold Proof Coin
  • 2014 FIFA World Cup Brazil™ 1/2oz Silver Proof Coin
  • Dragons of Legend – St. George and the Dragon 2012 1oz Silver Proof Coin
  • Young Collectors – 2012 Animal Athletes Sailfish $1 Coin
下個月我己鎖定咗地圖emu...又煩少個月, 開心

7 則留言:

  1. 世界杯甘吸引? Dragons of Legend係邊隻呢

    回覆刪除
  2. 利害呀! 又有咁多新料呀!

    咁kitco哥哥仔有無俾d圖你睇呀?

    回覆刪除
  3. 佢哋話未有圖, 不過我都唔急, 因為我都係會買地圖...其他冇錢買, 等攞貨嘅時侯睇實貨...不過今次perth隻企鵝都幾靚, 上佢哋fb可以有得睇實物相...

    回覆刪除
  4. 我琴日點幾上去諗住睇下圖先決定買唔買,點知話咁快翻左貨,睇完之後即刻買左。SHARE幅大圖比妳 (雖則唔係話好清)

    http://i1099.photobucket.com/albums/g396/vcaretr/Silver/kooka.jpg

    回覆刪除
  5. 我有龍傳說第三枚的圖了,在blog上。你地有買之前的嗎?

    回覆刪除