關於我自己

我的相片
金老爺: 只愛買條, 佢話金就係金, 銀就銀, 搞咁多嘢做咩 金c9: 只愛買幣, 話投資就等老爺做, 自己買靚嘢玩吓 金桔: 阿哥咩都有啲, 因為要招呼女友 金柑: 細芬是也, 上環住, 上環讀書, 上環返工, 上環是最好的

2012年5月28日 星期一

PRICE WAR開始??

今朝幫老爺check價, 如下

一筒maple

kitco -  6058
lpm - 6075
booksilver - 6058

連kitco都醒覺要減價?? 因為之前好似冇一筒嘅discount, 返而lpm最貴, 不過老實講, 遊戲先啱啱開始.

咁都比chic講中...

減減減...顧客最開心...

13 則留言:

  1. 我?唔記得講過咩添,哈哈!
    好正,你全家都岩玩

    回覆刪除
  2. 係呀, 我睇真啲,

    個澳洲龍
    kitco - 417
    lpm - 453

    唔通過咗半年, kitco散貨...下年買蛇都係睇定啲先...

    回覆刪除
  3. 作爲小半個seller加上大半個銀甲蟲,看到我們的行動能夠有效拖低市場至一個合理的利潤率,我很有成就感

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係唔錯!大家繼續努力!
      我甚至覺得現在10%的收費模式應再改一下。

      刪除
  4. 自從 Booksilver 係上環開咗後, 真係搶咗好多 Kitco 生意, 我每次上 BS 佢都有一大堆貨執定出來交比客. 有競爭先有進步, 顧客會係受惠者

    回覆刪除
    回覆
    1. 好評如潮,可惜未有機會試!
      佢最正係打入人群,有傾有講

      刪除
    2. 好評如潮,可惜未有機會試!
      佢最正係打入人群,有傾有講

      刪除
  5. 對, 最重要係我哋可以平啲買, 不過如果啲靚幣再平啲就好, 如果唔係就淨係益老爺...club, story, 你哋要努力呀...

    回覆刪除
    回覆
    1. 任務完成後,我們就會消失了

      刪除
    2. silvercoinstory 個logo係有D咩含意?

      刪除