關於我自己

我的相片
金老爺: 只愛買條, 佢話金就係金, 銀就銀, 搞咁多嘢做咩 金c9: 只愛買幣, 話投資就等老爺做, 自己買靚嘢玩吓 金桔: 阿哥咩都有啲, 因為要招呼女友 金柑: 細芬是也, 上環住, 上環讀書, 上環返工, 上環是最好的

2012年5月24日 星期四

報料行動

睇到旺旺為大家嘅付出, 真係有少少感動, 有時都諗, 只要大家團結, 其實可以分享大家得到心頭好的喜悅, 亦可以對大家有益處, 所以成日都諗, 有咩可以做嚟幫到大家. 如果搞團購就只係打對台, 冇意思, 兼且我太懶同件事太複雜, 但最近旺旺搞免費團購, 有人問會唔會lpm返貨, 令我忽發奇想, 我地一家都有個習慣, 就係每次上完kitco買嘢都會問啲哥哥仔嚟緊有咩返, 等自己可以做吓product research發吓夢, 睇吓ebay價, 又問吓c9意見.

如果大家上開kitco, lpm, (國際就太貴), 可以問到任何嘢, 之後集中一個地方向大家報料, 就可以從中多一啲資訊, 咁做決定都可以簡單啲.

暫時我會係右邊開幾個文章, 大家有料可以去報. 希望幫到大家:p

6 則留言:

  1. LPM網上的報價,很多都沒貨,所以如果能爆料哪些有貨,就能幫到大家。多謝!

    回覆刪除
  2. 係呀, 有人同我說, 想買野先打個電話去問, 因為好多時,網上有圖不過無貨 !

    回覆刪除
  3. 細芬女。報料意思唔錯。可以幫到些唔多得閒格價既網友。
    不過lpm既貨。好多標到超平。例如唔使三百蚊既熊貓。但其實係一直無貨。做生意。我直接講。佢地就係唔老實。無貨但標個價出來。係影響左其他同業的生意。網友見到其他地方賣三百二蚊。佢地見到lpm賣290.就唔會幫其他地方賣。直接打擊同業。

    回覆刪除
  4. 原來係咁, 咁就唔抵啦, 一陣等等吓, 買唔到想要就煩, 好似隻蜜蜂, 我買咗一隻呀c9想要都冇貨, 所以我先至想大家上啲鋪頭時多口一句, 多報料, 多溝通, 就可以早啲reserach, 早啲決定, 唔好失機...

    不過如果生意唔均真, 好難做得耐, 不過會唔會係it差咋, 我聽kitco班哥哥仔講, 佢哋都有哩個問題, 佢哋成日話啲嘢賣晒, it都唔搞掂個網...哈...可能lpm都係咁呢...

    回覆刪除
  5. 有D好奇, 細"芬"女係咪做"fund"佬呢行?

    回覆刪除
  6. 係英文名嘅化身, 估吓, 唔會開估, 我都想做fund, 但唔夠班.

    回覆刪除