關於我自己

我的相片
金老爺: 只愛買條, 佢話金就係金, 銀就銀, 搞咁多嘢做咩 金c9: 只愛買幣, 話投資就等老爺做, 自己買靚嘢玩吓 金桔: 阿哥咩都有啲, 因為要招呼女友 金柑: 細芬是也, 上環住, 上環讀書, 上環返工, 上環是最好的

2012年5月22日 星期二

獅子銀

尋晚食飯時講起, 我哋一家人都未去過booksilver, 其實好近, 又有啲獅子銀, 金桔就陰陰笑話好, 跟着金老爺又笑, c9完全唔知咩事, 一頭霧水, 我話比c9聽係因為有台灣美女, 所以金桔同老爺想去.

金桔女朋友首先發難, 話咗見親獅子銀就沒收, 唔比金桔去買, c9就跟風, 不過話明老爺要買都可以, 一定要同佢一齊去, 不過老爺去親都係利記, 都唔會要獅.

我就諗緊要一個兩個, 玩下都好.

沒有留言:

張貼留言