關於我自己

我的相片
金老爺: 只愛買條, 佢話金就係金, 銀就銀, 搞咁多嘢做咩 金c9: 只愛買幣, 話投資就等老爺做, 自己買靚嘢玩吓 金桔: 阿哥咩都有啲, 因為要招呼女友 金柑: 細芬是也, 上環住, 上環讀書, 上環返工, 上環是最好的

2012年5月24日 星期四

澳洲地圖幣

上次哥哥仔話可能有哩隻會返, 仲傾緊, 不過佢話有興趣就入定錢, 不過就未知賣幾錢. 大概6月過啲喎, 金桔女友話好得.

諗住上ebay睇吓咩價, 揾唔到, 可能因為未有.

原來以前出過特別版, shanghai expos版

ebay價係725-1560都有, 只造咗1000個, 我諗都好難揾到...



8 則留言:

  1. 我都有興趣入呢隻!睇下到時柏斯網會唔會限一人幾多隻。

    回覆刪除
  2. 係...哩個weekend c9都話有興趣,好似係第一隻地圖coin, 唔知之後會會keep住出...開始發覺要儲嘢係好難...

    回覆刪除
    回覆
    1. 地圖Coin之前出過了!世博期間澳洲推出的。

      刪除
  3. 頭先上KITCO,佢地話呢隻價錢仲未定實,大概八百幾蚊左右,叫我有興趣的話下星期一在打去問下喎。

    回覆刪除
  4. 如果照story咁計, perth賣澳紙100, 咁即係邊度好啲...不過perth唔知有冇限購, 如果唔係就成唔到團...好唔鐘意等...唔知kitco有幾隻...星期一問問先...

    而家呀c9加金桔女友再加我都三隻...

    回覆刪除
  5. 剛剛打去KITCO問,賣$788,同柏斯差不多,一陣食LUNCH上去俾錢訂先。

    回覆刪除
  6. 收到Kitco電話話有貨了,估唔到咁快有得拎^^

    回覆刪除