關於我自己

我的相片
金老爺: 只愛買條, 佢話金就係金, 銀就銀, 搞咁多嘢做咩 金c9: 只愛買幣, 話投資就等老爺做, 自己買靚嘢玩吓 金桔: 阿哥咩都有啲, 因為要招呼女友 金柑: 細芬是也, 上環住, 上環讀書, 上環返工, 上環是最好的

2012年5月28日 星期一

我們這一家金銀甲

老爺係我哋之中最先買嘅, 因為有一個uncle介紹佢, 以前佢哋都會一齊買吓金幣, 老爺向我哋分析過, 嘢只有越嚟越貴, 佢睇過銀嘅價都一路上, 幹時係40幾蚊, 所以買咗少少, 個uncle介紹佢去利記, 買吓買吓先去咗kitco, 因為利昌咩都收, kitco就只收自己嘢, 所以安全計都係去kitco, 咁就多條後路, 因為老爺嘅明句係"銀係唔可當飯食", 所以冇地方收就只可以當束枕頭, 佢每個月出糧都買少少玩吓.

金桔係第二個, 佢見老爺玩得咁開心, 又玩埋一份, 買吓買吓, 而家仲周不時同女友一齊儲吓靚幣, 我就話係因為佢女友行未來奶奶政策, 見我同c9玩得咁開心又玩一份

第三個係我, 開頭都係跟老爺玩玩吓, 不過開頭都冇咩興趣, 自從發現咗lisa先識得揾靚幣買, 因為銀一舊舊, 唔一定會升, 當然係因為我見過個價大跌之後先開始嘅原故, 所以唔係有靚幣, 我都唔會玩落去. 不過呀老爺就話我本沒倒置.

c9就因為同我攞攞吓貨, 就開始埋買靚幣, 仲叫埋啲朋友一齊玩, 所以kitco都應該分啲commission比佢.

最後連未來呀嫂都玩埋一份, 我估都係未來奶奶政策.

所以而家屋企食飯飲茶都會講吓銀, 多個話題都係好.

3 則留言:

  1. 好一個金銀幣家庭, 真幸福:)

    回覆刪除
  2. 多謝lisa...老爺c9係幾好, 係c9有時有啲煩, :p.....
    c9, 我知你有睇....

    回覆刪除
  3. 唔好意思,想問下利昌的資料
    因為我都係買銀新手^^
    我只知道kitco

    回覆刪除