關於我自己

我的相片
金老爺: 只愛買條, 佢話金就係金, 銀就銀, 搞咁多嘢做咩 金c9: 只愛買幣, 話投資就等老爺做, 自己買靚嘢玩吓 金桔: 阿哥咩都有啲, 因為要招呼女友 金柑: 細芬是也, 上環住, 上環讀書, 上環返工, 上環是最好的

2012年9月13日 星期四

激死了的芬

搞咗一個星期, 都搞唔掂, 分拆咗, 上唔到市, 係blogspot衰定係我黑仔, 得返原本哩個blog用到. 而家都係要四個blog合返一個, 冇計, 唯有copy晒啲文返嚟哩度, 繼續係哩度同kitco呀, spc呀, scs呀賣廣告.

最近連買咗野嘅相都up唔到, 死晒.

多謝kitco比面, 最近上去同啲哥哥傾計, 叫佢哋揾啲得奬幣, 佢哋都話會叫sourcing試下, 而今日出咗隻真珠, 哈哈, 我都幾有影響力, 不過好似話唔包一定滿足到所有人, 手快有, 手慢冇.

3 則留言:

  1. 咁你有無訂到珍珠幣呀? XD

    回覆刪除
  2. 冇晒錢, 不過訂咗, :p, 唔知分唔分到, 哥哥話貨源本身好少, order又太多, 只係盡做...真係睇睇有冇緣份.

    不過佢哋真係好平, 其實我都order咗brasilla, 好鐘意間教堂...

    回覆刪除
  3. 咁訂左..到時搵埋金主一齊上去找數啦...

    我都要入番D錢入戶口, 如果唔係無錢買野啦...

    回覆刪除